vrijdag 20 mei 2011

Eerste week van de webshop


De eerste week van de webshop "zit erop", het "maken" van zo een webshop kost behoorlijk veel tijd en het bijhouden kost nog veel meer tijd...maar het is oh zo leuk om te doen

Iedere keer als er een pakketje bezorgd wordt ben ik zo nieuwsgierig, terwijl ik de artikelen die erin zitten toch echt zelf heb besteld! De artikelen in het echt zien is echter zo anders dan ze bekijken op een plaatje.

Zo zijn vandaag deze bloemen van Prima Flowers bezorgd


De bloemen zijn verkrijgbaar in 3 kleuren, en ze zijn echt prachtig op vooral vintage en romantische kaarten

Als we het dan toch over vintage en romantisch hebben, ik ben helemaal verliefd geworden op deze prachtige scrapvellen van Melissa Frances..




Deze 3 vellen zijn afkomstig uit de 5th Avenue Collectie van Melissa Frances. Door de zachte pasteltinten hebben ze een hele romantische uitstraling en zijn ze goed te combineren met bijv magnolia stempels of vintage plaatjes

Om de lijn van romantische artikelen even compleet te maken hebben we ook nog deze embellishments binnengekregen vandaag!




Deze hartjes zitten per 10 stuks in een verpakking en zijn toch bijna om op te eten zo leuk.

Alle spulletjes die getoond/besproken worden op dit blog zijn verkrijgbaar in de webshop. Er worden momenteel kaarten gemaakt met bovenstaande spulletjes en de prachtige creaties zullen uiteraard hier getoond worden!!

Ik ga nu even lekker ontspannen na een weekje hard werken en ik hoop uiteraard veel reacties te mogen lezen!!






          

4 opmerkingen:

  1. Het ziet er echt geweldig uit!
    Supermooie spullies heb je!
    Groetjes,
    Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Kim,
    Dat ziet er allemaal super leuk uit zeg. De vintage kaarten vind ik altijd zo mooi en erg leuk om te maken! Dit zijn er prachtige spulletjes voor! Ik houdt je blog zeker in de gaten!
    Groetjes
    Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw ziet er heel leuk uit Kim, mooi papier zeg! Komplimenten hoor.
    Succes met de webshop en het blog, maar dat gaat vast wel lukken!

    Groet,
    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Kim, Zoals altijd weet jij weer spullen op te duiken die ik nog niet eerder elders heb gezien. Die bloemen en die hartjes! Wauw!
    Succes met je "doorstart" van zowel de webshop als natuurlijk deze blog. Judith

    BeantwoordenVerwijderen