donderdag 30 juni 2011

Nieuwe collecties

Door problemen met internet heb ik helaas niet eerder iets nieuws kunnen plaatsen op het blog hier, maar dat ga ik nu meer dan goed maken!


Ik ben helemaal blij en enthousiast, de reden waarom ik blij en enthousiast ben is heel simpel..er zijn een hele hoop prachtige nieuwe spullen besteld/onderweg!!


Veel fabrikanten brengen voor de zomermaanden al hun collecties met kerstthema uit, dit doen ze omdat veel mensen een flinke hoeveelheid kerstkaarten maken en dus vaak al in Juni/Juli hiermee beginnen. De collecties die NU al op de markt komen zijn geweldig...ik ben dus zeer benieuwd wat er nog allemaal bij zal komen tot aan de kerst.


Natuurlijk zal ik jullie even "lekker maken" met wat artikelen uit de nieuwe collecties, om te beginnen de Forever Friends kerst collectie


Forever Friends heeft sinds 1,5 jaar ongeveer een reeks van creatieve collecties die allemaal even snoezig zijn. Nu hebben ze weer een prachtige kerstcollectie die bestaat uit o.a. 


                                               Stempels



Stansvellen

Decoratie

Papierblokken

En mijn persoonlijke favoriet..Ultimate Decoupage Pack

Alle artikelen uit deze collectie zijn fantastisch maar zoals ik hierboven al zeg is het Ultimate Decoupage Pack echt mijn favoriet. Het pakket bevat 48 "vellen". Het pakket heeft o.a. stansvellen, achtergrondvellen, vellen waarmee je doosjes kunt vouwen, tags, decoratie- elementen, etc etc

Het pakket is niet echt goedkoop maar je hebt wel meteen een enorme hoeveelheid prachtige "vellen" waar je de leukste dingen mee kunt maken!


Toen ik vanochtend mijn e-mail openende had ik een e-mail van een leverancier waarin stond dat de nieuwe kerstcollecties besteld konden worden...mijn oog viel meteen op het schattige beertje met het roze knoopje als navel..inderdaad Fizzy moon!!

Fizzy Moon heeft een kerstcollectie en deze is gewoon echt TE SCHATTIG voor woorden. Uiteraard heb ik de artikelen meteen besteld bij de leverancier. De levering staat verwacht voor de week van 18 juli maar ik wil jullie de afbeeldingen van deze collectie niet zolang onthouden!

De collectie bestaat uit o.a.

                                             Paper Pads

Stempels

Decoratie

Decoupage Pads

3D Stickers

Bovendien krijg je bij een bestelling uit deze collectie een leuk kleinigheidje van ons gratis erbij (ook uit deze collectie)

Voor de "paperverslaafden" onder ons brengt First Edition twee mooie paper pads uit, uiteraard ook met kerst als thema



Al deze prachtige artikelen zijn al te bestellen in onze webshop, ze staan allemaal onder het kopje "VERWACHT", bij alle collecties staat vermeldt wanneer wij ze verwachten!

Naast bovenstaande prachtige collecties die nu al te bestellen zijn in onze webshop kan ik vertellen dat we volgende week weer een flinke levering van nieuwe artikelen verwachten. Zelf kijk ik altijd enorm uit naar een levering, ik heb de spullen dan wel zelf besteld in de webshops van de leveranciers maar toch...spulletjes zien er in het echt nog heel anders uit dan op een internet pagina!


Gelukkig hebben we twee hele leuke vrouwen die voor ons prachtige creaties maken met artikelen die wij nieuw binnenkrijgen. Deze keer wil ik jullie de werkjes van Jenny Doornbos - Straatman laten zien. 

*sigarendoosje*

Het doosje is een sigarendoosje wat wit is geverfd met acrylverf en de randen zijn daarna bewerkt met zwarte inkt. Het papier is afkomstig uit het paper pad "Out of Print" van Basic Grey, om het geheel een beetje een "oude look" te geven is er gebruik gemaakt van crackle paint



*kaartjes*

Jenny heeft ook 2 superleuke kaartjes gemaakt voor ons, de kaartjes zijn gemaakt met papier uit de paper pads "Out of Print" van Basic Grey (foto 1) en "Out of the Blue" van My Minds Eye (foto 2)




De paper pads van Basic Grey en My Minds Eye, de blauwe kanten roosjes op het eerste kaartje, de bloemetjes, het strikje, brads, creatables (of andere stansen) voor het maken van bloemen zijn verkrijgbaar in onze webshop. De andere artikelen die Jenny heeft gebruikt komen uit haar prive-collectie


Zoals jullie misschien al weten ben ik op 12 Juli a.s. jarig, voor mijn verjaardag heb ik een wedstrijd uitgeschreven hier op het blog. Je kunt nog meedoen aan deze wedstrijd! 

De opdracht van deze wedstrijd is: de meest creatieve/bijzondere verjaardagskaart! Je kunt een foto van je werkje sturen naar: info@luzifi.com, alle foto's worden hier op het blog geplaatst. Je kunt je foto sturen t/m 11 Juli middernacht, op 12 Juli maak ik dan de winnaar bekend.

De winnaar ontvangt een leuk verrassingspakket van ons!!

Naast deze wedstrijd zullen er ook leuke acties komen in de maand juli om te vieren dat ik jarig ben, wat deze zijn vertel ik over een paar dagen

Nu ga ik eens kijken of ik mijn eigen creativiteit kan loslaten op een kaartje, uiteraard zal ik dat ook hier posten als het af is!

Lieve groetjes,
Kim







































Geen opmerkingen:

Een reactie posten